HSV Het Alvertje uit Zevenbergen viert 25 jarig jubileum!

Vrijdag, 29 mei 2015

Zaterdag 9 mei vierde HSH Het Alvertje uit Zevenbergen zijn 25 jarig jubileum.

Naast felicitaties over en weer, was er een heerlijk buffet en ruimte om te dansen bij de klanken van de feestband die naar alle tevredenheid zijn best deed. Onze thuishonk locatie, “de blauwe druif” te Zevenbergen had alles keurig verzorgd. Deze gelegenheid werd door de voorzitter, Henk Fens aangegrepen om in zijn speech een terugblik te presenteren maar ook om een zeer getrouw lid van de eerste orde in het zonnetje te zetten. Jacques Broeders, in 1990 een van de medeoprichters en sindsdien niet meer uit wat voor soort activiteit dan ook voor “zijn club” weg te denken. Alle tijd dan ook om hem als erelid van de club onder te brengen. Dat ging natuurlijk gepaard met de nodige bloemen en versierselen. Dat niet alleen Het Alvertje hier zo over dacht maar ook de Sportvisserij afdeling Zuid West Nederland bleek wel uit het feit dat de voorzitter hiervan, Dhr. Nol Sweep, ook aanwezig was en hem nogmaals in het zonnetje zette en de nodige versierselen uitreikte. Jacques, normaal van alles op de hoogte, was totaal verrast en onderging alles met de zijn bekende bescheidenheid, maar genoot volop. Het is een leuke avond geworden.
Kijk onder de tab Foto's voor meer plaatjes van de avond