Uitnodiging prijsuitreiking wintercompetitie en 16 kamp 2015

Dinsdag, 27 oktober 2015

Beste leden, Bij deze willen wij jullie, met of zonder partner, van harte uitnodigen voor een gezellige bijeenkomst van H.S.V. het Alvertje.

Beste leden,
Op deze bijeenkomst worden, onder het genot van een hapje en drankje, de prijzen uitgereikt van zowel de wintercompetitie als de 16 kamp.
Het bestuur is er ook dit jaar weer in geslaagd om voor alle deelnemers een aantal mooie prijzen bij elkaar te sprokkelen.
Wij hopen dan ook van harte op jullie aanwezigheid.
Deze avond wordt gehouden op zaterdag 28 november a.s. en begint om 20.00 uur, in café de Druif, Langenoordstraat 154 te Zevenbergen.
Leden die niet hebben meegedaan aan bovenstaande wedstrijden zijn natuurlijk ook van harte welkom

Namens het bestuur

Henk Fens, voorzitter.