viswater verandering 12 kamp

Vrijdag, 12 mei 2017

In de afgelopen bestuursvergadering is er besloten veranderingen aan te brengen in de 12 kamp

Binnen de 12 kamp staan er 2 wedstrijden op die gevist worden in de Bosselaar.
Bij het samenstellen van het wedstrijd programma ging het bestuur er nog vanuit dat de Bosselaar  inmiddels volledig uitgebaggerd zou zijn. De actualiteit laat zich echter anders aan zien.
Inmiddels is er al een brandbrief gestuurd naar de gemeente hier over.
Dit zal, gezien de tijd waarop een antwoord verwacht kan worden ( 6 weken ), nog niet tot enige actie leiden.
Hierop heeft het bestuur besloten de wedstrijden die op de Bosselaar ingepland staan  te verplaatsen naar respectievelijk het Zwanegat / Kuringen en Willemstad.
Een en ander is inmiddels in het wedstrijdschema aangepast.