One to Go

Maandag, 19 februari 2018

Ongekende spanning!

Heren visvrinden,

Zoals jullie hieronder kunnen zien is het ongekend spannend.

Met nog één wedstrijd te gaan is het al wel duidelijk dat het zal gaan tussen de nummers 1, 2 en 3.
De vlaggen van alle landen zullen hoog in de lucht wapperen.
Ik nodig jullie dan ook uit om jullie partner, familie, buren en ja zelfs jullie huisdieren mee te nemen.
De burgervader van Dordt en ’t Zeuvenbultenlaand zullen persoonlijk de winnaar(s) feliciteren en voor de winnaar staat een gloed nieuwe auto klaar ter waarde van eeeeeh O nee das een ander programma.
Voor de genen die zeggen ’t zal wel’ zo zal dat niet zo zijn voor de eerste drie, bij hen voelt het als lepeltje, lepeltje, lepeltje.
Nee! Een doorgewinterde visser weet waar ik het over heb, dit gaat veel verder dan een “wedstrijdje”
Iedereen weet hoe dat gaat, de nr 1 zal op handen gedragen worden en de nummer 2 is the best of the rest , tja en de nummer 3 daar wordt alleen nog maar lacherig over gesproken.
Je kunt nog maar beter één van de andere zijn dan 2e of 3e Nee alleen de nr 1 krijgt het aanzien van een groot kampioen.
Ik zelf, de nummer 2, slaap niet meer, heb moeite met eten en mijn vrouw vind het belachelijk dat ik mijn hengel mee naar bed neem.
Ik heb alvast maden gekocht en ze op een speciale opleiding gegooid zodat ze gehard aan de wedstrijd kunnen beginnen.
Mijn casters liggen al in een speciaal geprepareerde olie en mijn hennep O mijn hennep….

Ik stop ermee want ik krijg tranen in mijn ogen als ik aan de uitslag denk (in beide gevallen☺)

Tot zaterdag 3 maart