Bericht van de Voorzitter

Dinsdag, 12 augustus 2014

Het nieuwe bestuur is voor het eerst bij elkaar geweest. Henk heeft een dringend verzoek aan de leden!

Beste leden; Het Alvertje heeft periodes vol toppen en dalen meegemaakt; veel aanwas van leden, zowel senioren als junioren, veel successen, ook op landelijk niveau en goed bezochte wedstrijden.
De laatste jaren werd het helaas ook weer wat minder.
Binnen Zevenbergen zelf bijvoorbeeld waren de wateren zodanig in kwaliteit achteruit gegaan dat er niet tot nauwelijks meer goed gevist kon worden, dat had consequenties voor het ledenbestand, vooral de jeugd.

De wensen die de leden hebben ten aanzien van hun vis hobby en hetgeen wat ze daarvan bij hun vis vereniging graag willen zien, of soms zelfs verlangen, lopen nogal uiteen;
Zo wil de 1 het liefst alleen zijn visvergunning en kijkt zelf wel waar hij gaat vissen, de ander wil het liefst meedoen met viswedstrijden
De ene op hoog niveau en de ander alleen bij de club.
De 1 zegt; we moeten altijd jeugd hebben, de ander zegt; als ze willen vissen komen ze wel en stop er niet teveel moeite in.
En zo zijn hier slechts enkele voorbeelden waar je als bestuur mee geconfronteerd wordt.

Als bestuur is het daarom dan ook erg belangrijk te weten wat je leden nu echt willen, wat zij het liefst zouden zien; in activiteiten, ondersteuning, faciliteiten, wedstrijden, vis wateren etc. etc.
Ik nodig jullie dan ook graag uit mij te mailen met jullie gedachten, wensen en ideeën.
Als bestuur vervolgens aan ons de taak om te kijken of we dit kunnen verwezenlijken en met zijn allen kunnen staan voor onze leden.
Ik zie jullie reacties graag tegemoet!