Een goed begin, is het halve werk!

Vrijdag, 6 januari 2017

Een goed begin is het halve werk. De "beste wensen" week is nauwelijks tot een einde gekomen, of Het Alvertje is alweer voortvarend bezig

Jazeker, ze zijn er alweer klaar voor.
Het bestuur van het Alvertje heeft er weer zin in en kunnen terug kijken op een zeer geslaagd jaar.
Een gedegen plan van aanpak ( lopend van 2016-2018) die aan de problemen waarmee de club te maken heeft een einde moet maken heeft zijn vruchten afgeworpen.
Ook in 2017 staan er weer een hoop zaken te gunste van onze leden op stapel, waaronder de terugkeer van de Tienkamp in Zevenbergen!
Wil je horen en meemaken wat er allemaal is gebeurd en vooral wat er nog gaat komen?
Kom dan naar onze ALV op:
22-01-2017, locatie CafĂ© de Druif  11:00 uur.

Nee, geen saaie vergadering, maar bruisend, gezellig en ook weer even elkaar kunnen zien.
Tot dan!

Het bestuur.