4e wedstrijd 12 Kamp Willemstad

Zondag, 21 mei 2017

Ondanks het prachtige weer somberde er een donkere wolk boven de vismannen vandaag

Gisteren was het officieel;
Bij onze voorzitter Henk Fens was de einduitslag van al de onderzoeken in het Dijkzicht ziekenhuis definitief.
Behandeling was niet meer mogelijk.
De inzet is nu om Henk terug naar zijn geboorteplaats Zevenbergen te halen zodat hij zijn laatste dagen daar kan doorbrengen.
De emoties in medeleven en tegelijkertijd zo onmachtig voelen lopen bij iedereen door elkaar.
Alsof ook de vissen dat vandaag aanvoelden.
Er was nauwelijks een beet te registreren.
Slechts 3 man een visje.
In de loopjes naar elkaar toe gedurende de wedstrijd kwam het onderwerp vaak weer terug.
Er moest ook gelachten worden, per slot doet Henk dat, naast vissen, ook graag en veelvuldig.
Volgende wedstrijd gaan we maar weer eens echt vissen.
Met het hoofd omhoog en doorgaan.
Want zo gaat dat en zo moet dat in het leven.