viswater verandering 12 kamp

Vrijdag, 25 augustus 2017

De 2 wedstrijden die gepland stonden voor Willemstad 27 augustus en 3 september zijn vervangen door de Jachthaven, Roode vaart

Tegen vallende resultaten in Willemstad en juist hoopvolle geluiden over toegenomen voorn en brasem in de Jachthaven te Roode vaart hebben het bestuur tot actie over laten gaan.
Normaliter is dit niet zo makkelijk te regelen, omdat vrijwel alle wateren al een jaar van tevoren aangevraagd moeten worden.
Voor de jachthaven geldt dit echter niet, ook een andere visclub vist er niet op zondag, dus het was zo geregeld.
Tot zondag bij de Roode Vaart.
Het bestuur.