Red River van Eck "Bokaal" Koppelwedstrijd op zaterdag 30 september

Dinsdag, 5 september 2017

Zaterdag 30 september barst de strijd weer los om de Red-River van Eck "Bokaal"

Dit jaar voor de tweede maal in successie, de veelbesproken koppelwedstrijd op het bedrijven terrein van Red-River te Zevenbergen.
De Red-River "Bokaal" onderscheid zich voornamelijk door prachtige tegenstellingen:
Zo is er geen Bokaal maar een leuke fles wijn.
Toonde de eerste editie zich voornamelijk door een weliswaar matige visvangst maar vooral door een niet neer te sabelen goed humeur, lol en jolijt aan de waterkant door de deelnemers.
Dit jaar zal dat; als we Mario moeten geloven, echter geheel anders lopen.......
Hij heeft zelf tot en met gisteren nog diverse sessie gedaan, waarvan 1 in de aanwezigheid van het voltallige bestuur, die allemaal met bakken met vis afgesloten werden.
Het ging er weer ff ouderwets aan toe en men haalde naast mooie maatvoorns, schitterende grote blieken en een enkele brasem boven water.
Ook heeft Mario weer voor een prachtige tafel met prijzen gezorgd, naast de koffie en cake.
Dus niets kan nog in de weg staan om er weer een gezellige dag van te maken.
Leden van het Alvertje mogen samen met een koppelgenoot ( die overigens geen lid hoeft te zijn van het Alvertje ) zich melden bij Theo Elemans:
mobiel: 06-10959085
Inschrijfgeld: € 10,- per koppel
Er zijn maximaal 16 koppel plekken te vergeven.
Deze worden op volgorde van binnenkomst behandeld.
Lukt het u niet om een koppelgenoot te vinden, laat dat Theo even weten, hij kan "koppelen" als geen ander.;-)