Red River-Van Eck koppelwedstrijd

Donderdag, 18 juli 2019

Schrijf je nu in!

Beste leden,

Zondag 1 september is het weer zover, de jaarlijkse Red River – Van Eck koppel wedstrijd.
In tegenstelling tot voorgaande jaren vissen we nu niet aan de Huizersdijk maar aan de voormalige jachthaven in Moerdijk. We kunnen daar nog meer koppels plaatsen en september is in voorgaande jaren altijd goed geweest qua vangsten.

Dus! Schrijf je in en dit hoeft niet per se met een club genoot te zijn. Je mag als lid van ’t Alvertje iemand uitnodigen die geen lid is bij ons. Als deze persoon geen lid is kun je een dispensatie pas voor één dag aanvragen op de site van Sport Visserij Zuid West Nederland heeft deze persoon een landelijke vispas is er sowieso geen probleem. Net als andere jaren zal er weer een prijzentafel zijn met een prijsje voor iedereen ook zullen we ervoor zorgen dat er koffie en thee aanwezig is.

Het hoe en wat;

8.00 uur loten aan de waterkant.
Van 9.00 uur tot 13.00 uur vissen (het intimideren van de tegenstanders is in woord en gebaar toegestaan).
Aas is vrij (op spinazie na).
Snoek, Snoekbaars en paling dienen direct terug gezet te worden en tellen dus niet.
Na de wedstrijd gaan we direct over tot het wegen en zal de prijsuitreiking volgen.

Inschrijven per mail of app bij:

Mario van Campenhout.
mario@rr-ve.com