Update corona virus maatregelen v.w.b. de hengelsport

Maandag, 27 april 2020

De laatste berichten vanuit de Sportfederatie Zuid West Nederland en de "plannen" van ons bestuur.

Op de site van Sportfederatie Zuid West Nederland kan men de laatste update lezen.
Ga hiervoor naar:

Zoals te lezen is er voor de kinderen enige ruimte gekomen, maar voor volwassenen geldt in ieder geval nog zeker tot 1 juni een wedstrijd verbod.
De landelijke wedstrijden zijn zelfs tot aan september stil gelegd.

Voor het Alvertje betekent dit dat voor zowel de Chris van Dongen Bokaal als de 12 kamp er voorlopig niet gestart kan worden.
Het bestuur houdt vooralsnog 1 juni aan en zal ondertussen zich bezig gaan houden met mogelijke alternatieven ( wellicht in afgeslankte vorm) voor beide competities wanneer er na 1 juni toch nog gestart kan worden.

Hiervoor zullen de wedstrijdvissers persoonlijk, via de mail of telefonisch benaderd worden om dit met jullie te delen zodat we in gezamenlijkheid volgens het principe van "de meeste stemmen" gelden, mogelijk toch nog iets van onze hobby met elkaar kunnen doen dit jaar.
Zorg ondertussen goed voor jezelf en elkaar, wij houden de ontwikkelingen goed in de gaten.
Het bestuur.