Wintercompetitie 2020 - 2021

Woensdag, 23 september 2020

Hij gaat weer van start!

Beste Vissers,

De wintercompetitie komt er weer aan dus schrijf je snel in!

Nu jullie weer klaar zijn met de zomercompetitie is het weer tijd om aan het echte werk te gaan denken☺ We zijn nog aan het nazomeren (en hoe!) maar over 4 weken is het al weer zover! Ik heb het een en ander mee gekregen van afgelopen weken en ben toch wel geschrokken van de berichten. Ik heb good old Jacques gesproken en die is gelukkig weer aan het opknappen (sterkte J), Jos kan het helaas niet meer opbrengen om sommige van jullie te zien en stelde voor om samen de competitie voort te zetten. Helaas Jos want dan kan ik alleen maar jou zieken terwijl er zoveel anderen zijn☺ Er gaat wel wat veranderen! De competitie is alleen nog maar voor de actieve visser, we willen graag een volle bezetting en het is zonde dat er iemand ingeschreven staat die maar een paar keer mee doet, de maatstaaf is dan ook om minimaal 7 keer deel te nemen. Daar we maar 11 redelijke plaatsen hebben om redelijk wat vis te vangen is er besloten om ook maar 11 inschrijvingen toe te laten. Wat houdt dat in, er kan wel degelijk worden deelgenomen als dag visser alleen zal je dan buiten de reguliere loting een plaats krijgen. Voor vissers buiten de vaste kern komt er een wachtlijst voor de competitie. Als je als vaste kernvisser een jaartje buiten de boot valt, zoals Jacques en Jos blijft deze behouden voor het volgende jaar en kan je plaats worden ingenomen door een deelnemer die dan misschien wel het jaar daarop buiten de boot valt. Je moet natuurlijk wel lid zijn van het Alvertje.
Graag zo spoedig als mogelijk inschrijven zodat we weten hoeveel man er van de vaste kern mee doen.

Groeten,

Der Hafenmeister