Informatie wintervissers

Vrijdag, 27 november 2020

Ben klaar voor de start!

Beste Wintervissers van de competitie 2020 - 2021,
In afwachting van wat de regering als besluit neemt wil ik alvast voorlopen op...
Mocht het zo zijn dat we op enig ogenblik weer met 8 of meerdere personen aan de waterkant mogen gaan zitten, en als de watersportvereniging ons weer toe laat gaan we direct van start. Het ligt er aan hoeveel wedstrijden we op dat moment gemist hebben maar er zijn zelfs vanaf half januari nog genoeg zaterdagen om deze in te halen. Het zal dan wel zo zijn dat we iedere week gaan vissen (das balenâ˜ș)
Mocht het zo zijn dat de regering besluit dat er niet meer dan 8 personen mogen deelnemen aan een groepsactiviteit zullen helaas de laatst aangesloten inschrijvingen komen te vervallen. Hopelijk is dit natuurlijk niet het geval.

Dus, wees paraat, controleer uw materiaal, slijp uwe degen eeeeh haken en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groet,

Jullie uitdager, jullie tot op het bot gemotiveerde en al in trainingskampverkerende wedstrijdleijer.

Mario.