HOU VOL!

Donderdag, 4 februari 2021

Beste visvrienden, het is bitter maar helaas zit er nog weinig verbetering in de situatie van de hengelsport liefhebber. De wintercompetitie is in een enorm wak gevallen en loopt al naar het einde van de kalender. Wij hopen van harte dat we heel misschien nog einde feb of begin maart een paar wedstrijdjes kunnen organiseren die we dan op een leuke manier kunnen aankleden. Het contact met de uitbater van onze locatie is nog prima al heeft hij het moeilijk om het hoofd boven het water te houden.
Hopelijk kunnen we vanaf het voorjaar weer in grotere groepen naar de waterkant.

Met vriendelijke groet,

Koning winter...☺