Info wedstrijdvissers

Vrijdag, 26 februari 2021

Hopelijk tot snel!

Beste wedstrijdvissers,

Op de site staan de wedstrijden van de 12 kamp en de 10 kamp.
Normaal gesproken (wat is tegenwoordig normaal!?) zijn de locaties voor de 10 kamp geen probleem. Voor de 12 kamp komt het voor dat verschillende verenigingen op dezelfde datum willen vissen. Mocht dit het geval zijn wijken wij automatisch uit naar de Voormalige Jachthaven.

Dit alles gezegd hebbende, is het natuurlijk maar de vraag of we uberhaupt mogen wedstrijdvissen. Wat zijn de voorwaarden? met hoeveel mensen? enz enz enz. Daar hebben we nog geen antwoord op maar niks plannen is ook geen optie. Laten we het positief bekijken en hopelijk kunnen we snel weer van start.

Mochten de regels (van het RIVM) veranderen of heeft Sportvisserij Nederland hun eigen ideeen dan zullen we daar gelijk op inspringen en ons daarop aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.