30-jarig jubileum hengelsport vereniging het Alvertje Zevenbergen!

Vrijdag, 23 juli 2021

En dat gaat natuurlijk gevierd worden!

Ondanks de onzekerheden die Corona met zich meebrengt lijkt de tijd rijp genoeg om hier eens flink aandacht aan te besteden.
Dat gaan we op twee manieren doen;
Op 4 september wordt er een 4 uur durende blind koppelwedstrijd gehouden op de voormalige jachthaven op de Rode vaart, waar een indrukwekkend prijzenpakket op de deelnemers ligt te wachten.
In de avond worden de deelnemers, (partners mogen mee!) verwacht in de pub de Big Ben in Zevenbergen, waar we terwijl de drankjes rondgaan en de muziek speelt, een grandioze BBQ tegemoet kunnen zien en de prijsuitreiking plaats vindt. Ook alle overige leden van het Alvertje kunnen zich aanmelden voor de feestavond.
Collega-bestuurders van de andere visverenigingen in Moerdijk en onze sponsoren delen natuurlijk mee in de feestvreugde.
Inschrijving voor de wedstrijd en/ of feestavond is gratis en is vanaf heden van start.
(Voor de wedstrijd geldt; vol = vol)
NB; alle activiteiten zijn nog steeds afhankelijk van de op dat moment geldende maatregelen vanuit het RIVM en de adviezen vanuit de landelijke Hengelsport federatie. Hou hiervoor dan ook de media en onze website in de gaten.

Programma viswedstrijd 7.30 uur zaal open “pub Big Ben Zevenbergen en voor iedereen koffie of thee met een worstenbroodje en een lunchpakket!
8.00 uur loten.
8.30 uur allen aanwezig bij de voormalige jachthaven Moerdijk.
Opbouwen stek.
9.30 start wedstrijd.
13.00 uur einde wedstrijd.

Aanmelden voor 27 augustus i.v.m. bestellen BBQ.
Vanaf 17.00 uur de zaal open.
Start BBQ 17.30 uur
Om 20.00 uur de prijsuitreiking van de koppelwedstrijd.

Inschrijven bij, Mario van Campenhout.
Mail: mariovc010@outlook.com
App: 0614890629
Gaarne ook vermelden of je alleen of met partner komt.