Informatie Jubileumwedstrijd en feestavond

Donderdag, 19 augustus 2021

Info gang van zaken jubileum

Beste mensen,

Ter info voor de wedstrijd.

We verzamelen bij café/feestzaal Bij Verhoeven Kerkstraat 8 in Zevenbergen. Vanaf 7.30 uur zal de deur openen en is er koffie en thee voor iedereen. De loting is om 8.00 uur en zal er als volgt uitzien. Omdat het een gescheiden koppelwedstrijd is gaan we eerst de koppels samenstellen door alle nummers dubbel uit te loten zodat iedereen weet aan wie hij of zei gekoppeld is. Als de koppels bekend zijn gaan we de stekken uitloten. Dit alles zal door de wedstrijdleider en zijn lieftallige assistente geschieden. Bij een oneven getal is er dus één persoon alleen, zijn of haar gevangen gewicht wordt dan verdubbeld. Na de loting krijgen alle vissers een lunchpakketje mee en zal er koffie en thee worden geschonken tijdens de wedstrijd. Na de loting zullen we ons naar de waterkant verplaatsen en kan iedereen gelijk beginnen met het opbouwen van zijn spullen. De wedstrijd zal om 9.30 uur starten en eindigt om 13.00 uur. De regelementen zijn, hengelkeuze is vrij en snoek, snoekbaars en paling tellen niet. Op Verse de Vase na is alle aas en voer toegestaan.

Info feestavond.

Ook het feest is Bij Verhoeven Kerkstraat 8 in Zevenbergen. De pub zal om 17.00 uur openen en de BBQ zal om 17.30 uur starten. De prijsuitreiking zal in de loop van de avond geschieden. Vooralsnog is het volgens de richtlijnen met betrekking tot het Corona virus dat we er om 24.00 uur een einde aan moeten maken en we de 1.5 meter afstand in acht moeten nemen. Hou je alstublieft zoveel als mogelijk aan deze regels, dat jij er geen probleem mee hebt wil niet zeggen dat een ander er ook zo over denkt. We houden uiteraard de richtlijnen in de gaten en zullen indien nodig deze ook aanpassen mocht dat nodig zijn.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.