Schema viswedstrijden 2023

Woensdag, 15 februari 2023

De data voor de 10 en 12kamp 2023 zijn bekend

Vanaf heden zijn de data voor de 10 en 12 kamp bekend.
Wederom zijn we in de knel gekomen met de aanvraag van enkele wedstrijden van de 12 kamp.
eenmaal op Standaardbuiten en 1 maal op de Bovensas.
Deze wedstrijden hebben we dan ook op de Jachthaven Moerdijk weer gepland.
Wat inhoud dat we beginnen met 4 wedstrijden op de jachthaven en hierna weer in het oude patroon doorgaan.
Zie voor verdere info de tabs wedstrijden 10 en 12 kamp 2023.
We gaan weer uit van een leuke opkomst en zien jullie weer graag terug aan de waterkant.
Ook als je niet de gehele competitie meedoet, kan je gewoon aanschuiven wanneer je wel wil of kan.
Je hoeft dan geen inleg voor de gehele competitie te doen, maar doet mee met de grootste vis ( 12 kamp) of het grootste gevangen gewicht ( 10 Kamp ) voor 1 euro.