Oproep!

Maandag, 9 oktober 2023

WINTERVISSER GEZOCHT!

Beste leden van het Alvertje.
In de wintermaanden vissen wij met een kleine groep (max 11 personen) in de jachthaven 't Wantij in Dordrecht. Op deze gezellige locatie waar plezier en samen zijn altijd gepaard gaat met een leuke competitie zijn wij opzoek naar nog 1 visser. I.v.m. het helaas uitvallen van enkele vissers door omstandigheden is er zodoende nog 1 plaatsje vrij. De 1e wedstrijd zal a.s. zaterdag 14 oktober plaatsvinden. Het is wel dat je verplicht mee doet aan de competitie waarvan je verwacht wordt om minimaal 7 wedstrijden aan mee doet. Let wel! er zit een pauze in de wedstrijd waar we een bakkie doen en een tostie of balletje gehakt nuttigen.

Enkele reglementen;

Inschrijfgeld € 20.-
€ 2.- inleg per wedstrijd voor de dagwinst.
Vastestok verplicht zonder maximale hengellengte (vaak maar 3 a 4 deeltjes).
In totaal 12 wedstrijden waarvan je er minimaal bij 7 wordt verwacht.
Alle voer op verse vaas is toegestaan.

Wil je je opgeven of verdere informatie, bel mij of mail mij. WIE HET EERST KOMT WIE ER EERST MAALT!

Mario van Campenhout
mariovc010@outlook.com